Communicatie

Tel eens in je hoofd tot 3. Dat is de tijd die je hebt om online een indruk achter te laten bij potentiële klanten. Bevalt die eerste indruk niet, dan ben je ze kwijt. Lukt het je wel om een goede eerste indruk achter te laten, dan worden de 3 seconden, 30 seconden. De potentiële klant is benieuwd wie je bent en wat je doet.

Zorg dat je sterk en zelfverzekerd voor de dag komt en laat zien wie je echt bent. De potentiële klant waardeert je sterke persoonlijkheid en je charmante uiterlijk en vraagt: “wil je op date met mij?” Van het één kwam het ander en inmiddels zijn jullie al jaren gelukkig samen. Wie had dat gedacht? (wij!)

Blad Media vindt communicatieve oplossingen voor communicatieve vraagstukken, in 3 stappen.

1. Identiteit

1. Identiteit

We beginnen bij de kern. Wie ben jij en wat wil je? Door met je te praten en analyses uit te voeren, bepalen we wie jij bent. Pas op: wie jij nu bent is niet altijd wie jij denkt te zijn.

2. Strategie

2. Strategie

Ok, je weet nu precies wie je bent en belangrijker wie je wilt zijn. Nu is het tijd om je identiteit uit te dragen; doe dit nooit zonder een plan. Wij maken samen met jou een plan van aanpak met een goede planning. Stap voor stap presenteren wij jou aan de wereld.

3. Presentatie

3. Presentatie

Nu komt pas de zichtbare communicatie aan bod – deze strikte volgorde wordt nogal eens in de wind geslagen, met een communicatief soepzootje als gevolg. Je zichtbare communicatie bestaat uit je website, teksten, logo, foto’s, video en je huisstijl. Samen met de vrienden van Blad, ontwikkelen wij dit voor je op maat.